Website counter

1 Φεβ 2011

Παντελιτς: "Πολυ καλα στον Ολυμπιακο..."

Για τα 9 γκολ που έχει πετύχει με τη φανέλα του Ολυμπιακού μίλησε ο Μάρκο Πάντελιτς σε σερβικά μέσα, ενώ τόνισε πως υπήρξαν προτάσεις για να φύγει αλλά οι «ερυθρόλευκοι» ήθελαν να τον κρατήσουν στην ομάδα.
 «Μόνο Θρύλος...»
Σε σερβικά μέσα και πιο συγκεκριμένα στην «sportske» μίλησε ο 33χρονος άσος του Ολυμπιακού όπου αναφέρθηκε στον κόσμο του Θρύλου αλλά και τις μεταγραφικές φήμες που έκαναν λόγο για ενδιαφέρον γερμανικού συλλόγου:

«Ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος, είναι πολύ καλά εδώ και έχω ευκαιρίες. Έχω σκοράρει εννιά γκολ και είμαι τρίτος σκόρερ στο πρωτάθλημα. Υπήρχαν προτάσεις τον χειμώνα από διάφορες ομάδες, όχι μόνο από την Γερμανία, αλλά ο Ολυμπιακός δεν ήθελε να με παραχωρήσει. Είμαι πολύ καλά εδώ και ο κόσμος της ομάδας με αγαπάει. Έχω πολύ καλές σχέσεις με τους φίλους του Ολυμπιακού» ήταν τα λόγια του Σέρβου στους συμπατριώτες του.
 
Ο Πάντελιτς αναφέρθηκε και στην κλήση του στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας του, λέγοντας: «Ήταν η κατάλληλη στιγμή για εμένα να επιστρέψω στην εθνική και σε αυτό έπαιξε ρόλο και η προσαρμογή στον νέο μου σύλλογο. Θα είμαι πάντα εδώ για την Σερβία! Η Σερβία είναι πάνω απ’ όλα και δεν είναι ώρα να το παίζεις συμφεροντολόγος και δειλός! Πρέπει να βοηθήσουν εκείνοι που είναι πρόθυμοι να δώσουν την μάχη τους για την Σερβία. Η αλήθεια είναι ότι η εθνική ομάδα είναι σε δύσκολη κατάσταση αλλά έχουμε την ποιότητα και τον χαρακτήρα για να πετύχουμε».



Πηγή:www.katimagiko.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms